24. únor 2016 - středa

 
Schválně, co je to? Další indicie následuje:

 

7 komentářů :

  1. jéééé, to je kezký....!!! není to nějakej "seříznutej" chlebík? a něčím naplněnej??? Nahoře anglická??? Ale ať je to co chce, vpadá to OK...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdepak, je to trošku menší a strašně krásně to voní. Přidala jsem další fotku - bohužel už to od včerejška ztratilo trošku barvy...

      Vymazat
  2. bůůůůůů, stejně nevím co to je!!!! teda...když jsem myslela, že je to z chleba, tak to jsem se pěkně "kopla" hahaha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čerstvě nastouhaný byl krásný a hrál hodně barvama a voněl na celej byt, jako když se peče nádivka, nebo... třeba muškátový knedlíky... :D

      Vymazat
  3. takže to je muškátovej oříšek????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bingo!!! Včera jsem potřebovala do jídla a měla jsem jen oříšky, tak jsem musela strouhat. :D

      Vymazat
  4. huhuhurááá...no, tak aspoň ve svých skoro 80-ti letech něco poznám....jinak muškátový oříšky mám moc ráda, jak mletený, tak vcelku, ale nikdy jsem ho nerozřízla... :-)

    OdpovědětVymazat